perjantai 4. maaliskuuta 2011

7 faktaa



1. On parasta treenata ensin kolme tuntia kuntosalilla, jonka jälkeen syödä mustikkapiirakkaa ja jäätelöä niin paljon kuin jaksaa.
2. Greyn anatomia on paras tv-sarja, jota voi tuijottaa tuntikausia (aina silloin kuin Pako ei kyllästytä ja toisinpäin).
3. I like my men like I like my coffee,
Hot strong and sweet like toffee. Haha!
4. Rakastan kieliä ja hyviä kirjoja. Ja ruokaa.
5. Vihaan ryyppäämistä hehkuttavia teinejä. Minua henkilökohtaisesti ei kiinnosta kuinka kännissä sinä olit eilen, ja mitä teit, ja kenen kanssa. (FB-kaverilistalta sen kun lentelee ihmisiä...)
6. Olen pikkutarkka, ja varsinkin silloin, kun on kyse kielistä.
7. Minua iloisempaa ihmistä saa etsiä.

2 kommenttia:

Oona kirjoitti...

6. kohta :'DD Sul oli varmaan hankalat ajat mun kaa saksantunneilla xD

Tiia kirjoitti...

Haha! Ei ollut! ;) Sanoin vaan, et oon pikkutarkka :D ja sen varmaan huomaisitkin...