torstai 21. helmikuuta 2013

Raskasta raatamista

Joskus toi koulu vaan tökkii. Aika useinkin. Ehkä se on vaan tää eka vuosi, ku viel ei oo kunnolla omaan alaan liittyviä juttuja vaan me käsitellään aika perusjuttuja. Kyl mä tajuan, että kaikki perusasiatkin on tärkeetä osata, mutta tuntuu että joka tunti on kaiken kertaamista ja koulupäivät on joko koko päivän kestäviä tai sitten ei oo koulua ollenkaan! Meillä on nyt keväällä esimerkiks yhteensä joku yli 7 pv lomaa keskellä viikkoo sillon, kun muut on koulussa. En valita vapaapäivistä, mutta tää koulutus on kokonaisuudessaan jo 4,5 vuotta ja tahti on tämä..? :D vois vähän tiivistää tätä koulutusta niin pääsis nopeesti töihin!! Ei mulla muuta, mutta tuntuu että oon jo tarpeeks opiskellu elämässäni eikä se rahakaan olis pahitteeks ton opintotuen sijaan.

Ens viikolla alkaa onneks loma! :) Sillon ehtii tehdä vaikka mitä! Käytiin eilen luistelemassa mun vanhan yläasteen luistelukentällä. Aloin miettiä, että millon viimeks mä oon luistellu ja tulin siihen tulokseen, että varmaan siellä yläasteen liikuntatunnilla. Oli ihanaa ja virkistävää! Ens viikolla haluan mennä Näsijärven jäälle luistelemaan, siellä on sellanen n. 2,5 km pitunen luistelurata. Lasketteleenkin olis hieno mennä, koska viime kerrasta on oikeesti aikaa. Joka talvi oon aina vannonu, että nyt meen lasketteleen, mutta ei oo vaan saanu aikaseks ja onhan se kallista lystiä. No mut, katotaan mitä saan lomalla aikaseks, ei kannata suunnitella etukäteen. Toisaalta lomalla ei välttämättä edes tarvi tehdä mitään. :)

Ps. Oli ihanaa tulla tänään kotiin kun ruoka oli valmiina! Burritoja!

Tiia

Ei kommentteja: