torstai 11. huhtikuuta 2013

Keväästä nauttien

Mä ja mun hyvä ystävä (joka opiskelee myös kätilöksi;) käytiin eilen tunnin kävelylenkillä sen jälkeen kun se sai mut vihdoin suostuteltua ulos ja käveltiin jopa Näsijärven jään poikki. Oli ihana keväinen ilma ja niin kirkasta, että ilman aurinkolaseja ois tullut sokeeksi. Saatiin raikasta ilmaa oikeen kunnolla ja onneks lähdin! Oli vaan niin kuollut olo eilen, kun koulu kesti sekä maanantaina että tiistaina 7:ään asti illalla. :S  Pitää nyt ottaa elämässä sellanen Yes-vaihe päälle, niin kuin siinä leffassa Yes Man. :D Täytyy sanoa asioille kyllä.




Oon miettinyt, että nyt kun oon käyny kuntosalilla ja sitä sopimusta on jäljellä enää n. 4 kk niin en varmaan enää aio jatkaa sen jälkeen. Vaikka siellä saa käydä rajattomasti kaikilla tunneilla, niin on se vähän kallis varsinkin tällä opiskelijabudjetilla. Jos sitä alkais harrastaan jotain ilmaista, kuten esimerkiksi lenkkeilyä. Saa nähä miten se onnistuu, koska oon aina vihannu juoksemista. :D Varsinkin yläasteen cooperin testien jälkeen. Ehkä just siks "vihaan" sitä, koska en jaksa juosta pitkiä matkoja. Mulla on aina ollut ennemminkin notkeutta ja lihasvoimaa (sirkuksen takia) kuin kestävyttä. Eli nyt ois korkea aika hankkia sitäkin. No ainakin aion käydä kävelemässä, luonto on upea kun se herää!

Sain muuten ainakin heinäkuuksi töitä! Jes! Vielä kesäkuulle pitäis etsiä jotain, ettei ihan koko kesää pidä odotella palkkaa ja jotta pääsee festareille ja saa ostaa ihania kesävaatteita ja saa nauttia kesädrinkkejä terasseilla. 

Tein tossa eilen illalla vielä ihanan pätkis-minttukrokanttijuustokakun. :) No siinä meni nekin tunnin kävelylenkin hyödyt! :D Sen tajuaa vasta sitten, miten epäterveellistä toi on, kun sen tekee ite. Mutta samalla niin hyvää ja taivaallista! Resepti on tossa linkissä alhaalla. :)





Ihanaa kevättä! Mä taidankin tästä lähtee kirppiksille katsomaan, mitä sieltä löytyy! Viimeksi löysin kolme uutta vastaavaa paitaa 8e:lla :)

Ei kommentteja: