tiistai 28. tammikuuta 2014

Iltavuoroja! Jes!

Mulla on ollut nyt harjottelussa iltavuoroja ja oon ollut niin virkeänä! Aamulla saa mennä valosaan aikaan lenkille, ja illalla saa töiden jälkeen mennä nukkumaan. Kesällä en tykännyt iltavuoroista, kun se lämpimin aika oli juuri silloin, mutta näin talvella on kiva tehdä iltaa. Saan kyllä paljon enemmän aikaiseksi, kun saa nukkua pitkään!

Oon huomannut, että en oo enää niin sekaisin ja hukassa uudella osastolla, kun on vähän jo sopeutunut. Tällä viikolla oon mm. kanyloinut. 


Mulla on tän illan jälkeen kaksi yövuoroa. Saa nähdä, että jaksaakohan sitä valvoa. Yritän lepäillä päivällä ja ottaa paljon ruokaa mukaan. Niiden jälkeen onkin taas viikonloppu. Menee kyllä viikot nopeesti. 


Mutta nyt täytyy taas mennä, että ehdin nauttia ihanasta säästä ulkona!

Ei kommentteja: