maanantai 13. tammikuuta 2014

Päivitystä

Oon nyt viikon ollut harjoittelussa ja oon oppinut hurjasti! Oon ollu anestesiapuolella nyt lähinnä ja tällä viikolla sitten instrumenttipuolella. Oon oppinut mm. kanyloimaan, ventiloimaan, antanut lääkkeitä, avustanut puudutusten laitossa ja nähnyt vaikka mitä: sektion, abortin, syöpäleikkauksen, steriloinnin, kohdun poiston jne. Vaikka aluksi tuntui, ettei ehtis oppia mitään niin nyt jo katson kaikkea eri tavalla!

Tänään oli tosi kiireinen päivä aamusta iltapäivään, kun oli niin monta toimenpidettä. Sain pitää ihania vastasyntyneitä kaksosvauvoja sylissä! Kyllä meinaa aina itku tulla kun näkee vauvan syntymän, se on niin ihmeellinen asia! Nyt taidan kyllä laittaa saunan päälle, käpertyä sohvan nurkkaan kattomaan hyviä sarjoja ja kokata jotain hyvää iltapalaa, että jaksaa huomenna! 

PS: Aamulla oli vähän vaikeuksia lähteä töihin... Kuskin puolen ovi oli jäässä ja pienen riuhtomisen jälkeen kahva jäi käteen. Nyt mun pitää kiivetä aina toiselta puolelta sisään. Voi näyttää hiukan huvittavalta! 

Ei kommentteja: