perjantai 24. tammikuuta 2014

Väsyttää!

Oon nyt siirtynyt leikkaussalista kirurgisen vuodeosaston puolelle ja oon nyt ekan viikon jälkeen aivan poikki. Vaikka olin leikkaussalissakin aamuvuorossa, niin on ihan erilaista herätä aamuvuoroon vuodeosastolle! Tällä viikolla oon lähinnä tutustunut lääkkeisiin ja laittanut niitä tippumaan ja lisäksi sain laittaa nenämahaletkun yhdelle potilaalle. Se meni hyvin! Oon saanut niin paljon varmuutta lisää kaikessa, mitä teen. 

Yleensä herään n. 5 aikaan aamulla, vuoro alkaa 7ltä ja päättyy klo 15. Sen jälkeen lähden kotiin ja oon aivan rättiväsynyt, en välttämättä jaksa käydä edes kaupassa. Yleensä otan päikkärit, jotka venyy melkein iltaan asti. Nukkumaan menen taas n. 9 aikaan. Ei hirveästi siis jää aikaa harrastuksille tai muillekaan jutuille! Ehkäpä tähän tottuu, nimittäin tänään ensimmäisenä vapaapäivänä heräsin joskus 8lta enkä saanut enää unta! Kävin vähän syömässä, kun oli kamala nälkä mutta tulin takas sänkyyn. Mulla on sellanen periaate, että ainakaan ennen 11 ei voi nousta. Heräsin siinä sitten uudestaan 11 jälkeen. Enpä tehnyt tänään mitään ihmeellistä, kunhan lepäsin.

Mutta nyt nauttimaan vapaaillasta ja keräämään voimia!
Päivittelen myöhemmin lisää kuulumisia. :)

Ei kommentteja: